STREETCOM Stovit

12:32

Zaczął się maj i zaczyna się nowa kampania. Tym razem testerem jest mój mąż, który został wybrany jako ekspert w kampanii przekąski Naturalnie owocowe prowadzonej przez Streetcom.

Na wstępie kilka słów na temat producenta przekąski - firmy Stovit. 
Powstała ona w 1979 roku i pierwotnie jej podstawową działalnością było przetwórstwo owoców i warzyw. W wyniku zmiany strategii firma skoncetrowała się na produkcji przetworów dżemowych, stając się jednym z wiodących producentów dżemów, konfitur, marmolad i powideł.
Firma zaopatruje w swoje produkty główne sieci detaliczne w Europie (w tym produkty pod tzw. marką własną) oraz restauracje i hotele (w produkty cateringowe).


W paczce eksperta znaleźliśmy:
- 10 słoiczków Naturalnie owocowych w różnych smakach
- ulotki dla znajomych


Naturalnie owocowe to owoce w delikatnym żelu nie zawierające syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów, barwników, sztucznych aromatów i zagęstników.
Naturalnie owocowe dostępne jest w 5 smakach:
- brzoskwinie z marakują
- cztery owoce
- truskawki
- wiśnie
- owoce leśne

Wysokiej jakości skład oraz krótki proces przetwarzania gwarantują naturalny smak, zachowanie dużych kawałków owoców oraz niską kaloryczność (przekąska składa się z 70% owoców i 26% cukru).


Naturalnie owocowe można wykorzystać jako dodatek do tostów i grzanek, owsianki, ryżu na mleku, jogurtu naturalnego, naleśników i gofrów, sałatek owocowych, ciast, lodów i deserów, puddingu, sosów do mięs oraz marynat do mięsa i grilla.

Wszystko wygląda i smakuje bardzo zachęcająco, pora więc zabrać się za gotowanie ;-)

#NaturalnieOwocowe #Stovit

You Might Also Like

0 komentarze