REKOMENDUJ.TO Werther's Original Creamy Filling

19:05

Czy pamiętasz czasy dzieciństwa: długie godziny spędzane na podwórku, wakacje nad jeziorem lub rzeką, naukę jazdy na rowerze czy spotkania u dziadków?
Wielu z tych chwil towarzyszyły cukierki Werther's Original, które pozwalały na chwilę oddechu i zatrzymanie się w codziennym biegu.

I ja w dzieciństwie zajadałam się śmietankowymi Werther's Original i dlatego z niecierpliowością oczekiwałam na paczkę ambasadora w ramach kampanii prowadzonej przez REKOMENDUJ.TO.


W paczce znalazłam:
- 12 opakowań cukierków Werther's Original Creamy Filling
- 1 opakowanie Werther's Original Cream Candies
- przewodnik ambasadora
- ulotki



Cukierków Werther's Original nie muszę zapewne przedstawiać, są one dostępne na polskim rynku od wielu, wielu lat.
Najnowsza propozycja marki - cukierki Creamy Filling to połączenie cukierków śmietankowych z delikatnym, karmelowym wnętrzem.
Cukierki charakteryzuje bogaty smak oraz unikalna receptura łączącą prawdziwe masło i świeżą śmietankę.




Jak oceniam ich smak? Są pyszne ;-) Niesamowicie słodkie i wciągające, po spróbowaniu jednego cukierka moja dłoń sięgała po kolejny. 
Nadzienie karmelowe jest bardzo delikatne i po prostu rozpływa się w ustach ;-)
Ale nie byłabym oczywiście sobą, gdybym się do czegoś nie przyczepiła. A tym czymś jest cukier, który w cukierkach występuje aż pod 4 postaciami (w tym najgorszej z możliwych - syropu glukozowo - fruktozowego). I za to daję producentowi bardzo duży minus.

#rekomendujto #werthersoriginal #swiatkarmelu

You Might Also Like

0 komentarze