FIT MAJ: Budyń jaglany

16:10

Oto moja propozycja na zdrowy, sycący deser na bazie kaszy jaglanej. Przepis znalazłam na stronie Kwestia smaku, znacznie go uprościłam, bo zamiast jabłek, miodu i bakalii dodałam przysmak owocowy Naturalnie Owocowe otrzymany w ramach kampanii Streetcom.

Składniki:
- 0,5 szklanki kaszy jaglanej
- 1 szklanka mleka (użyłam migdałowego)
- 1 szklanka soku jabłkowego
- przysmak owocowy Stovit Naturalnie Owocowe (użyłam wiśniowego)

Sposób wykonania:
Kaszę jaglaną dokładnie płuczemy, wsypujemy do garnuszka i zalewamy mlekiem. Przekrywamy pokrywką, zagotowujemy i gotujemy przez ok. 8 minut do momentu aż kasza zrobi się miękka i wchłonie mleko.
Do ugotowanej kaszy dodajemy sok jabłkowy i blendujemy na gładką masę (może się ona wydawać rzadka, ale po jakimś czasie zgęstnieje).
Budyń przekładamy do naczyń, na wierzch wykładamy przysmak owocowy Stovit.


#NaturalnieOwocowe #Stovit

You Might Also Like

0 komentarze