FIT MAJ: Nocna owsianka

18:25

Nocna owsianka to jedno z moich ulubionych, lekkich śniadań. Jej przygotowanie jest bajeczne proste: wieczór wcześniej w słoiczku warstwami układamy składniki, odstawiamy do lodówki i rano, po przebudzeniu cieszymy się pysznym i zdrowym posiłkiem.
Do przygotowania mojej nocnej owsianki użyłam przysmaku owocowego Stovit otrzymanego w ramach kampanii Streetcom.

Składniki:
- płatki owsiane górskie
- jogurt naturalny
- przysmak owocowy Stovit Naturalnie Owocowe w ulubionym smaku (u mnie truskawkowy)
- kilka świeżych owoców (u mnie truskawki)

Sposób wykonania:
W słoiczku (użyłam oryginalnego słoiczka Stovit) układamy warstwami (po 1 - 2 łyżki): płatki owsiane, jogurt naturalny, przysmak owocowy, świeże owoce, płatki owsiane, jogurt naturalny, przysmak owocowy, świeże owoce...
Odstawiamy na noc do lodówki.


#NaturalnieOwocowe #Stovit

You Might Also Like

0 komentarze