Październik 2015

19:38

Jesień w pełni, takie widoki nie są więc rzadkością:



Zdarzyły się też i pierwsze przymrozki:


Za nami kolejna szkolna uroczystość - pasowanie na pierwszaka:


Jeżeli chodzi o zakupy: zero książek. Zdecydowałam się za to na promocyjny zakup trzech pudełek beGlossy (sierpień, wrzesień, październik) w cenie 98 zł...



... oraz moje pierwsze pudełko od Face&Look za 39,99 zł:


Skorzystałam również z oferty Super - Pharm, gdzie przy zakupie odżywki Biovax miałam możliwość kupienia serum wzmacniającego za 1 grosz. Cały zestaw kosztował mnie 13 zł:


I jeszcze najnowszy numer Joya, do którego dołączony był żel pod prysznic. Gazeta z kosmetykiem kosztowała 6,99 zł:


Z nowości kulinarnych - w Biedronce dostępny jest makaron czekoladowy:


W tym miesiącu skorzystaliśmy ponownie z oferty "Pizza dla kibica", w jej ramach otrzymaliśmy pizzę za darmo:


W październiku udało mi się również załapać na grupowe testy w Face&Look:


A przed nami listopad. Szczerze mówiąc nie jest to moja ulubiona pora, będę więc musiała wymyślić jakiś ciekawy sposób na jego przetrwanie... Kilka dni temu w mojej okolicy została otwarta nową galerię handlową, może to będzie jakieś rozwiązanie? :)

You Might Also Like

0 komentarze