STREETCOM drGerard

11:57

Ostatnie tygodnie obfitują w różnego rodzaje kampanie, testowaliśmy już mleczną przekąskę MonteSnack, paluszki serowe CheeseSnack, golarki Wilkinson, a przed nami nowy projekt - kampania ciasteczek drGerard prowadzona przez Streetcom.

Na wstępie słów kilka na temat producenta.
DrGerard to jedna z największych firm cukierniczych nie tylko w kraju, ale i w Europie.
Jej historia rozpoczyna się w 1993 roku w miejscowości Lipiny Stare, gdzie powstał pierwszy zakład produkujący słodkie wypieki, który nazwę zapożyczył od założyciela Gerarda Kolanowskiego.
Na początku istnienia firma oferowała kilka rodzajów kruchych ciasteczek, a już po roku działalności jej oferta zwiększyła się z pięciu produktów do pięćdziesięciu.
Obecnie firma posiada 3 zakłady produkcyjne, 18 w pełni zautomatyzowanych linii produkcyjnych i oferuje 200 rodzajów ciasteczek na słodko, na słono lub w wersji fit.

Propozycję udziału w kampanii, potwierdzenie adresu do wysyłki i otrzymanie słodkiej przesyłki dzieliło zaledwie kilka dni i teraz mogę cieszyć się taką oto paczką:



W skład paczki wchodzi:
- list powitalny
- 1 op. wafelków Pryncypałki Classic
- 1 op. wafelków Pryncypałki Kokos
- 5 szt. Pryncytorciku
- 1 op. ciateczkek Maltikeks Mleczna Czekolada
- 5 op. ciasteczek Maltikeks Jogurt
- 1 op. czekoladek Pasja
- 1 op. ciastek Kremisie Czekolada mleczna
- 1 op. rurek waflowych Zebra
- 1 op. ciastek zbożowych VIT'AM Mleko Czekolada
- 5 op. ciastek zbożowych VIT'AM Śliwka Czekolada
- 1 op. podwójnych markiz Mafijnych Śmietankowo - cytrynowych



Te testowanie będzie wyjątkowo słodkie :)

Jeżeli chcecie uczestniczyć w takich lub podobnych kampaniach Streetcom, kliknijcie tutaj.

#drGerard #wiecejrazem

You Might Also Like

0 komentarze