Blok waniliowy z ciasteczkami wit'AM i suszoną żurawiną

12:22

Blok waniliowy "chodził" za mną już od jakiegoś czasu, a jako że nie lubię odkładać tego, co przyjemne na później, postanowiłam go zrobić :)
Do jego przygotowania użyłam ciasteczek wit'AM, które otrzymałam w kampanii Streetcom.
Przepis na blok pochodzi ze strony Moje wypieki.

Składniki:
- 75 g masła
- 100 g cukru
- 16 g cukru waniliowego (zastąpiłam 1 łyżką ekstraktu z wanilii)
- 0,5 szklanki wody
- 200 g mleka w proszku
- 2 opakowania ciastek drGerard wit'AM
- 100 g suszonej żurawiny

Sposób wykonania:
W garnuszku rozpuszczamy masło, dodajemy cukier, ekstrakt z wanilii i wodę, mieszamy do połączenia się składników i odstawimy do ostudzenia.
W misce mieszamy mleko w proszku, pokruszone herbatniki i suszoną żurawinę, wlewamy zawartość garnuszka i mieszamy (jeżeli masa jest zbyt rzadka, dodajemy odrobinę więcej mleka w proszku).
Masę przekładamy do keksówki wyłożonej folią, dokładnie przykrywamy i odstawiamy na kilka godzin (a najlepiej na nic) do lodówki.

 

#drGerard #wiecej razem

You Might Also Like

0 komentarze