ZAKUPY Kontigo Biolove

16:42

Kilka dni temu drogeria Kontigo dała swoim klientkom możliwość skorzystania z fajnej oferty i zaoferowała 70% zniżki na marki własne sklepu, w tym kosmetyki Biolove.

Biolove to marka, którą do sklepów Kontigo dostarcza firma F. P. U. H. KAMIL z Cięciny czyli producent kosmetyków naturalnych Nacomi (o bardzo fajnym peelingu Nacomi pisałam tutaj).

Co wyróżnia kosmetyki Biolove? Nie zawierają one SLS-ów, PEG-ów, silikonów, parabenów, barwników i konserwantów. W ich składzie znajdziemy za to m. in. pantenol, masło shea, olej arganowy, olej macadamia czy naturalne olejki eteryczne.

Kosmetyki Biolove nie tylko chronią, odżywiają i regenerują skórę, one również pięknie pachną.
W ofercie marki dostępne są produkty o zapachu m. in. kawy, kokosa, brownie z pomarańczą, mleka z miodem, jagód, wiśni, pomarańczy, maliny czy truskawki. Ich stosowanie to prawdziwa sesja aromaterapii, która fantastycznie poprawia nastrój i dodaje energii ;-)

Jako zapalona naturomaniaczka (i kosmetykomaniaczka) nie mogłam się oczywiście oprzeć zakupowi i zamówiłam żele pod prysznic...


...masła do ciała i kremy do rąk...


...olejek do demakijażu, peelingi do ciała oraz antyperspirant.
Jako prezent do zakupu otrzymałam rozświetlający korektor ;-)


Wiem, wiem, sporo tego, ale z takiej oferty po prostu nie można nie skorzystać ;-)

A Wam udało się coś upolować na tej promocji? ;-)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. nigdy nie miałam nic z kontigo, ale od dawna mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze zamówienie w tym sklepie i na pewno skorzystam w przyszłości z ich oferty ;-)

      Usuń