ZAKUPY czyli o tym, gdzie kupuję kosmetyki

16:08

Dzisiaj zapraszam na wpis, w którym opowiem Wam o swoich ulubionych sklepach kosmetycznych ;-)
Przyznam szczerze, że większość zakupów robię przez Internet. Pozwala mi to przede wszystkim
zaoszczędzić czas i pieniądze oraz w spokoju zapoznać się z opisem czy składem kosmetyku.
Zakupy przez Internet mają też swoje wady: na dostawę wymarzonego kremu czy balsamu musimy czasem poczekać kilka dni i nie wiem jak jest u Was, ale mnie (a raczej mój portfel) zakupy on-line doprowadzają do ruiny.
Sklepy są bowiem dostępne 24 godziny na dobę, jest w nich wszystko, a jak dodamy do tego pojawiające się promocje i zniżki, z których możemy skorzystać tylko przez najbliższe kilkanaście/kilkadziesiąt godzin, to... najczęściej nie potrafię się im oprzeć ;-)

Oczywiście robię również zakupy stacjonarnie, najczęściej w Rossmannie. Ten sklep mam najbliżej pracy i domu, odpowiada mi jego asortyment (kupuję tam również przekąski) i ceny.
Na półkach Rossmanna znaleźć można sporo kosmetyków drogeryjnych z dobrym składem,
 ich markę własną Alterra, a w niektórych sklepach są też dostępne produkty Vianek, Be Organic czy Lavera.
Mam też oczywiście zainstalowaną aplikację Klub Rossmann, która pozwala mi skorzystać z dodatkowych zniżek skierowanych do członków Klubu.
Aplikacja daje też możliwość złożenia zamówienia on-line i odebrania go w dowolnym sklepie.


Jeżeli chodzi o sklepy internetowe, to przy ich wyborze kieruję się przede wszystkim aktualnymi
promocjami i kosztami wysyłki ;-)
Oszczędna ze mnie bestia, więc porównuję ceny produktów i robię zakupy w momencie, gdy sklep oferuje coś ekstra, np. kod rabatowy czy darmową wysyłkę ;-)
Gdzie kupuję najczęsciej?

Analizując dokonane ostatnio zakupy doszłam do wniosku, że moim numerem jeden jest Kontigo.
Mają najlepsze promocje (np. rabat 70% na marki własne czy 50% z okazji urodzin sklepu) i co ciekawe - jeżeli produkt ma obniżoną cenę, to zniżka udzielana jest od ceny promocyjnej (a nie regularnej). 
W swojej ofercie mają sporo kosmetyków naturalnych: Resibo, Vianek, Sylveco, Make Me Bio, Clochee czy Biolove (markę własną sklepu).
Do każdego zamówienia dorzucają gratis (mnie trafiły się ostatnio korektory), zdarzają się u nich również dni darmowej dostawy, więc można zrobić wtedy zakupy w naprawdę korzystnych cenach.
Jedyną wadą jest czas oczekiwania na paczkę - realizacja zamówienia trwa zazwyczaj kilka dni roboczych,
w tym czasie sklep niestety nie informuje nas o tym, co się z nim dzieje.
O zakończeniu jego realizacji dowiadujemy się od firmy kurierskiej, która w dniu dostawy informuje nas o tym, że podejmie próbę doręczeniu paczki.


Bardzo lubię też sklep Blisko natury. Mają spory wybór kosmetyków naturalnych, a do każdego
zamówienia powyżej 29 zł dodają próbkę kosmetyku, np. hydrolatu, olejku czy masła.
Do paczuszki dorzucają jeszcze 1-2 próbki w szaszetkach i kod rabatowy w wysokości 10% na kolejne zakupy.
Zamówienia realizują bardzo szybko, w ciągu 2-3 dni roboczych, a o postępach w ich realizacji na bieżąco informują nas za pośrednictwem e-maila.
Warto śledzić ich stronę na FB, bo zdarza im się również ogłaszać dni darmowej wysyłki.


Od czasu do czasu składam zamówienie na stronie Vianek lub Sylveco.
Sklepy te są prowadzone przez producenta kosmetyków i kilka razy w roku oferują darmową wysyłkę kurierską przy zakupach powyżej 30 zł.
W sklepach dostępne są zestawy kosmetyków, których zakup jest bardzo korzystny cenowo, a do zamówionych produktów dorzucają dodatkowo sporą ilość próbek i firmowe krówki ;-)


Lubię również czasami skorzystać z oferty kosmetycznych boxów, a szczególnie upodobałam sobie Joybox.
Wprawdzie ich oferta w tym roku (jak dla mnie) jest bardzo słaba (w ubiegłym roku kupiłam każde z oferowanych pudełeczek), ale i oni mają czasami "przebłyski".
Oferowane przez nich boxy kosztują zazwyczaj od 49 do 79 zł, w środku znajdziemy ok. 6-7 pełnowymiarowych kosmetyków.
Możemy również polować na wyprzedaże, pudełko w takim przypadku kosztuje 29 zł.
Przykładowe pudełeczka: klik klik klik klik klik, pudełka wyprzedażowe: klik klik.

Ostatnio zdecydowałam się również na zakupy w Drogerii Douglas, w której z marek naturalnych dostępne są produkty Clochee i Phenome.
Wykorzystałam oczywiście zaoferowany przez sklep kod zniżkowy, do zamówienia mogłam sobie wybrać 3 dowolne próbki (bardzo fajna opcja, sklep daje nam możliwość samodzielnego wyboru testerów spośród kilkunastu propozycji), a paczuszka została mi dostarczona bezpłatnie do wybranej drogerii.
Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko, paczkę mogłam odebrać drugiego dnia roboczego od jego złożenia.


I na koniec jeszcze jeden sposób na zdobycie kosmetyków czyli kobiece magazyny.
Do wielu z nich dołączane są dodatki w postaci np. płynów micelarnych, kremów czy lakierów do paznokci i coraz częściej są to kosmetyki naturalne ;-) Magazyn jest wtedy o kilka złotych droższy, ale i tak jest to oferta dość atrakcyjna cenowo.


W tym momencie chciałabym zaprosić Was do obserwowania mojego konta na Instagramie, na którym pokazuję większość swoich zakupów i informuję o aktualnych zniżkach ;-)


A Wy gdzie lubicie robić zakupy? Macie swoje ulubione drogerie?
Korzystacie z rabatów i zniżek?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. u mnie podobnie, ale dodam jeszcze ze jestem zapisana do newsletterow, wiec dosc szybko dowiaduje sie o promocjach :)

    OdpowiedzUsuń