ZAKUPY Hebe

17:01

Kilkanaście tygodni temu brałam udział w kampanii Hebe i w jej ramach przystąpiłam do konkursu na recenzje produktów składających się na paczkę ambasadorską. 
Moje opinie spodobały się komisji konkursowej na tyle, że nagrodzono mnie kartą podarunkową na zakupy w drogerii Hebe.
Na co wydałam zgromadzone na karcie pieniądze?

Postawiłam w całości na pielęgnację naturalną i marki: White Agafia, Yope, Biolaven, Sylveco i Nacomi.


Pierwsza część zakupów to produkty do demakijażu i oczyszczania twarzy: żele do mycia marki Vianek (łagodzący i enzymatyczny) oraz bambusowa ściereczka Nacomi.
Jestem wielką fanką żelu łagodzącego, naprawdę świetnie sprawdza się przy codziennym oczyszczaniu mojej skóry (wspominałam o nim tutaj) i jestem ciekawa, czy będę równie zadowolona z żelu enzymatycznego.
Ściereczka przyda mi się do zmywania olejku, który kupiłam na ostatniej promocji w Kontigo.


Kolejne produkty w moim koszyku to szampony: White Agafia oraz Biolaven.
Przyznam szczerze, że będą to pierwsze naturalne szampony w mojej pielęgnacji (do tej pory wykorzystywałam zapasy szamponów typowo drogeryjnych).


Do koszyka zapakowałam również mydło w płynie Yope. Nie jest to produkt tani (13,99 zł za 500 ml), ale jeżeli pozwoli mi uniknąć wysuszenia dłoni, to będzie wart zakupu ;-)


Ostatni produkt to żel do higieny intymnej Biolaven. Na co dzień używam rossmannowskiego  żelu Facelle Aloe Vera, ale mam ochotę na zmianę ;-)


Nie są to duże zakupy (produkty naturalne nie należą do najtańszych), ale jestem z nich zadowolona i liczę na to, że sprawdzą się w mojej pielęgnacji ;-)

You Might Also Like

0 komentarze