ZAKUPY Rossmann 2+2

19:41

Od 20 maja w Rossmannie trwa kolejna fajna promocja, z której po prostu nie mogłam nie skorzystać.
Tym razem możemy uzyskać zniżki na produkty do pielęgnacji twarzy. 
Tym razem (w przeciwieństwie  do promocji na kosmetyki kolorowe) przy półkach panuje spokój, a na półkach porządek ;-)

Z promocji skorzystałam dwa razy - na siebie i na męża (w Klubie Rossmann mamy założone dwa oddzielne konta).

Co kupiłam? Na początek mały sneak peek ;-)


A teraz zakupy w całej okazałości ;-)


Pierwsza transakcja to produkty Miya Cosmetics i Bielenda:
- odżywczy krem z olejkiem z róży
- nawilżająco-odżywczy krem z masłem mango
- intensywnie nawilżający krem z olejkiem kokosowym
- aktywne serum korygujące


Druga transakcja to produkty firmy Vianek:
- odżywczy płyn micelarny - tonik 2 w 1
- nawilżający płyn micelarny
- nawilżający krem do twarzy na dzień
- intensywnie nawilżający krem do twarzy na noc


Podczas tych zakupy "poszłam w naturę" i wybrałam kosmetyki z dobrym składem. Wszystkie produkty są dla mnie całkowitą nowością i z chęcią zabiorę się za ich testowanie ;-)

PS. Promocja w Rossmannie trwa do 30 maja 2017 r.

You Might Also Like

0 komentarze