PUREDERM Kolagenowa maseczka pod oczy

09:55

Kolejnym produktem z paczki ambasadorskiej Streetcom, który postanowiłam przetestować jest kolagenowa maseczka pod oczy Purederm.



Maseczka ma postać wyciętych płatków, które są nasączone kolagenem, ekstraktem z zielonej herbaty
oraz witaminą E.
Wg producenta pomagają one przywrócić odpowiednie nawilżenie i elastyczność skóry od oczami, spowalniają efekty starzenia oraz redukują ich widoczne oznaki: zmarszczki, zwiotczenia, obrzęki i cienie pod oczami.

A jak wypadają w praktyce?



Płatki ukryte są w opakowaniu z zapięciem strunowym. Ich wyjęcie sprawiło mi trochę problemu: płatki są sklejone
 i trudno mi było je rozdzielić przed nałożeniem na skórę.

Aplikacja przebiegła za to bez zarzutu: płatki są dobrze wycięte i perfekcyjnie przylegają do skóry.
Są bardzo dobrze nasączone, w trakcie stosowania nie wysychały i nie odklejały się.



Po zdjęciu płatków skóra była gładka i nawilżona. Jej rozjaśnienie i rozświetlenie było widoczne gołym okiem.
Nie mam problemów z obrzękami czy cieniami pod oczami, więc nie wypowiem się na temat tego,
czy je redukują ;-)
W trakcie stosowania nie zauważyłam podrażnienia czy pieczenia oczu.

Podsumowując: jest to całkiem przyjemny produkt, który warto wypróbować (ja przed kolejną aplikacją włożę je do lodówki, myślę, że schłodzone przyniosą skórze więcej korzyści).
Dużym plusem produktu jest liczba płatków w opakowaniu: znajdziemy ich tam 30, co wystarcza na 15 aplikacji.
Minusem jest dla mnie opakowanie: płatki ciężko z niego wyjąć, a po otwarciu trzeba przechowywać je w pozycji pionowej, w przeciwnym wypadku substancja, którą nasączone są płatki zaczyna wyciekać.

Producent: Purederm
Pojemność: 30 płatków
Cena: ok. 10 zł

Płatki dostępne są w drogeriach Hebe.

#Hebe #ZdrowieiPiękno #ZakupyzHebe

You Might Also Like

0 komentarze