ZAKUPY Dlaczego warto robić zakupy w drogerii Hebe?

17:42

Przez ostatnie tygodnie miałam okazję brać udział w kampanii Streetcom, w ramach której testowałam kosmetyki dostępne wyłącznie w drogeriach Hebe: płynną keratynę ProSalon Chantal, naturalny peeling do ciała na bazie cukru Nacomi, krem z kwasem migdałowym i polihydrokwasami Bandi, kolagenową maseczkę pod oczy PureDerm, tusz do rzęs z olejkiem arganowym P2 Glam de Luxe oraz wodę perfumowaną Mia Me Mine Halloween.

Pora na podsumowanie mojego udziału w kampanii oraz odpowiedz na ważne pytania: co wyróżnia ofertę drogerii Hebe i czy w ogólne warto robić tam zakupy? ;-)


Na wstępie słów kilka na temat drogerii Hebe ;-)
Sieć Hebe jest częścią Grupy Jeronimo Martins. Nazwa marki Hebe pochodzi od pierwszych dwóch liter angielskich słów „health” i „beauty”, które odzwierciedlają to, na czym Hebe koncentruje się od początku obecności na rynku - są to zdrowie i piękno klientek.

Hebe to drogeria, która swoim klientom oferuje starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
W drogeriach znajdziemy kosmetyki produkty do makijażu, pielęgnacji włosów i paznokci oraz duży wybór zapachów. Hebe pomaga dbać nie tylko o urodę, lecz także o zdrowie - w drogeriach Hebe dostępny jest szeroki wybór dermokosmetyków, produktów o działaniu specjalistycznym, dostosowanym do problemów skórnych.


Do największych atutów drogerii należy:
- bogata oferta produktów na wyłączność (m.in. Ava, Purederm, Hask, Gosh, P2, Lomi Lomi, Mades, Nacomi, Ingrid, Beautylab, Bandi, Desigual, Jacques Battini),
- profesjonalna obsługa konsultantek,
- atrakcyjny program lojalnościowy, w ramach którego otrzymujemy bon powitalny o wartości 10 zł, specjalne zniżki tylko dla posiadaczy karty czy możliwość testowania produktów,
- aplikacja moblina, w której zapisany jest nasz numer karty, możemy sprawdzić najnowsze promocje czy mapę sklepów,
- możliwość zapisania się na newsletter i otrzymywania informacji o aktualnych promocjach,
- magazyn tworzony wspólnie z klientkami (dostępny tutaj).


Czy warto więc robić zakupy w drogerii Hebe? Oczywiście!
Jest to miejsce przyjazne kobietom, w którym znajdziemy kosmetyki pozwalające nam zadbać o siebie od stóp aż po włosy na głowie. I to w przystępnej cenie - drogerie na bieżąco oferują szereg akcji promocyjnych (rabaty do 40 czy nawet 50% czy 1+1 gratis).
W Hebe znajdziemy szereg marek, które są niedostępne w innych drogeriach, wśród nich moje ulubione - Nacomi i Bandi.



Wracając na chwilę do moich wrażeń z kampanii: było to jedne z najlepszych testowań, w którym miałam okazję wziąć udział ;-)
Uwielbiam kosmetyki, a dzięki Streetcom i Hebe miałam okazję poznać nieznane mi wcześniej produkty ;-)

Przekonałam Was do odwiedzenia drogerii Hebe? 
Szybko sprawdzcie więc najnowsze oferty promocyjne (na stronie Hebe, w aplikacji mobilnej lub zapisując się do newslettera) i ruszajcie do sklepów ;-)
Ja biorę swoją kartę w dłoń i również ruszam na zakupy!



#Hebe #ZdrowieiPiękno #ZakupyzHebe

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mnie do odwiedzania Hebe nie trzeba zachęcać ani przekonywać ;) Często tam zaglądam, choćby dla marki GOSH - uwielbiam ich kosmetyki. No i lubię też ich szeroki wybór naturalnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń