NACOMI Naturalny peeling cukrowy do ciała

06:49

Gdy tylko otworzyłam paczkę od Streetcom, wiedziałam, że ten peeling stanie się moim kosmetycznym ulubieńcem ;-)


Niewielkie opakowanie kryje w sobie bowiem bogactwo naturalnych składników: masło shea, olej macadamia, olej kokosowy i olejek pomarańczowy. I to właśnie ten ostatni tak kusił mnie swoim słodkim, owocowym zapachem, że miałam ochotę natychmiast zrobić sobie domową sesję spa ;-)
I zrobiłam ;-)


Peeling zaskoczył mnie dość zwartą konsystencją, w której bardzo wyraźnie wyczuć można drobinki cukru.
Pomimo swojej "twardości" jest bardzo plastyczny, a pod wpływem wody mięknie i bez problemu można go wmasować w ciało.
Sam masaż jest prawdziwą przyjemnością: ziarenka cukru świetnie odświeżają i odżywiają skórę, a zapach poprawia nastrój (zadowolone jest więc nie tylko ciało, ale i zmysły).
Po wykonaniu masażu skóra jest gładka, miękka, nawilżona. Nie ma nawet potrzeby wcierania w nią balsamu, gdyż peeling świetnie natłuszcza skórę.

Opakowanie produktu jest poręczne i praktyczne, bardzo łatwo wydobyć z niego peeling (i mamy pewność, że nic się nie zmarnuje).


Podsumowując: jest to świetny produkt, który z czystym sumieniem mogę polecić. Ja na pewno wypróbuję inne wersję zapachowe peelingu: truskawkę, kawę, wiśnię z wanilią i różę.

Producent: Nacomi
Pojemność: 125 g
Cena: ok. 17 zł

Peeling dostępny jest w drogeriach Hebe.

#Hebe #ZdrowieiPiękno #ZakupyzHebe

You Might Also Like

0 komentarze