BIODERMA ATODERM Huile de douche & Lait

12:41

Skusiłam się ostatnio na zakup pewnego balsamu do ciała: miał kolorowe, przyciągające wzrok opakowanie, piękny zapach i dużo obiecywał.
Już po kilku aplikacjach przyniósł efekty, jednak nie takie, jakich oczekiwałam. Skóra miała być gładka i nawilżona, niestety stała się być sucha i podrażniona. I na dodatek swędziała ;-)

Wybawieniem dla moich problemów okazały się produkty Bioderma z serii Atoderm: nawilżający olejek do kąpieli
i pod prysznic Huile de douche oraz mleczko ochronno-nawilżające Lait, które przetestowałam w ramach wyzwania "Więcej dla skóry".

Na początek kilka słów o produktach od jego producenta ;-)


Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic Atoderm Huile de douche przeznaczony jest do pielęgnacji suchej, bardzo suchej, podrażnionej oraz atopowej skóry ciała i twarzy.
Składa się on w 33% z lipidów, które intensywnie odżywiają i nawilżają skórę (nawet do 24 godzin).
Olejek delikatnie oczyszcza skórę, trwale odbudowuje i tworzy ochronną barierę skóry oraz powstrzymuje dostęp alergenów.
Nie zawiera mydła, parabenów, konserwantów i sztucznych barwników.
Jest hipoalergiczny i może być stosowany od 1 dnia życia.

Mleczko ochronno-nawilżające Atoderm Lait przeznaczone jest do normalnej, suchej i wrażliwej skóry ciała i twarzy.
Wzmacnia płaszcz hydrolipidowy i trwale zabezpiecza skórę, przywracając jej naturalną funkcję ochronną, miękkość i elastyczność.
Jest delikatnie perfumowane, ma lekką, nietłustą konsystencję i szybko się wchłania, przynosząc natychmiastową ulgę i komfort.
Jest hipoalergiczne i nie zawiera parabenów.

A jak ja oceniam produkty?


Olejek Atoderm Huile de douche stał się moim ulubieńcem od pierwszego prysznica ;-)
Jego kremowa konstystencja świetnie oczyszcza skórę i koi podrażnienia.
Przyjemnie pachnie, bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i łatwo spłukuje.
Nie przesusza skóry, nie podrażnia jej i nie pozostawia tłustej warstwy.
Po kąpieli skóra jest gładka, miękka i nawilżona. Przyjemna w dotyku (nie przesadzę, jeżeli powiem, że aksamitna).
Bardzo podoba mi się opakowanie olejku - jest poręczne, stabilne, a ja dzięki pompce byłam w stanie zużywać tyle olejku, ile rzeczywiście potrzebowałam.


Uzupełnieniem codziennego rytuału pielęgnacyjnego była aplikacja mleczka ochronno-nawilżającego Atoderm Lait. Świetnie "podtrzymuje" ono efekty olejku do kąpieli i pod prysznic pozostawiając skórę odpowiednio natłuszczoną i zregenerowaną.
Mleczko ma lekką konsystencję i bardzo dobrze się wchłania. Nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy, nie roluje się i nie podrażnia.
Moim jedynym zastrzeżeniem jest opakowanie - tuba dość ciężko się otwiera.

Moja kuracja produktami Atoderm trwała ok. 3 tygodnie, a ja już po kilku dniach widziałam jej pozytywne efekty: skóra zrobiła gładka, miękka, nawilżona. Suchość i swędzenie z każdym dniem stawały się tylko wspomnieniem ;-)
Śmiało mogę więc polecić ten duet osobom borykąjącym się z podrażnioną skórą, bowiem w przypadku tych produktów obietnice producenta są jak najbardziej spełnione ;-)

Producent: Bioderma
Pojemność olejku Atoderm Huile de douche: 200 ml
Cena olejku: ok. 30 zł

Pojemność mleczka Atoderm Lait: 200 ml
Cena mleczka: ok. 40 zł

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Już coraz więcej pozytywnych opinii widzę na temat tych produktów i chyba czas je zamówić :) Apteka Melissa ma często fajne promocje na Biodermę, więc chyba na nie zaczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja bardzo lubię produkty z serii Atoderm i Hydrabio.
      Po dokonaniu zakupu pamiętaj o zarejestrowaniu paragonu w Biosferze. Każdy produkt to jedna buteleczka, po uzbieraniu pięciu buteleczek możesz je wymienić na pełnowartościowy produkt :-)

      Usuń
    2. ooo super! dziękuję za przypomnienie!

      Usuń