Ciasteczka z nadzieniem krówkowym

12:36

Nie pamiętam już kiedy ostatnio piekłam ciasteczka, pora więc było to zmienić ;-)
Poniższy przepis nie jest skomplikowany, a ciasteczka są bardzo łatwe w przygotowaniu i kryją w sobie moje ulubione cukierki - krówki.
Przepis znalazłam na stronie Kwestia smaku.


Składniki:
- 100 g miękkiego masła (w wersji bezmlecznej: masła roślinnego)
- 1/2 szklanki ksylitolu (można użyć drobnego cukru)
- 1 jajko
- 1 i 1/3 szklanki mąki pszennej
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
- 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
- 6 krówek w ulubionym smaku (użyłam Super Krówek)

Sposób wykonania:
Krówki przekrajamy na pół.
Masło ucieramy z ksylitolem na puszystą masę, dodajemy jajko i ubijamy do dokładnego połączenia się składników.
Do masy dodajemy przesianą mąkę, proszek do pieczenia oraz sodę i mieszamy szpatułką.
Masę dzielimy na 12 części, z każdej formujemy placuszek, do środka wkładamy pół krówki i sklejamy.
Układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, pieczemy w temp. 180º C przez ok. 13-14 minut aż ciastka się zarumienią.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uwielbiam te krówki, ale ciasteczek jeszcze nimi nie nadziewałam. :)

    OdpowiedzUsuń