Lipiec (i sierpień) 2016

13:33

Jak minęły Wam wakacje? 
Czy zrealizowaliście wszystkie swoje plany? 
Czy zwiedziliście choć jedno miejsce, w którym wcześniej nie byliście? 
Czy pokochaliście choć jedno miejsce na tyle, aby tam w przyszłości powrócić?
Mam nadzieję, że odpowiedzi na te wszystkie pytania są pozytywne i jesteście naładowani pozytywną energią na kolejne dziesięć miesięcy ;-)
Ja zdecydowanie jestem i muszę przyznać, że minione wakacje były najlepszymi wakacjami ever ;-)
Do ich podsumowania przejdę później, na początek pokażę co przez minione 2 miesiące kupiłam ;-)

Zaczynam od FitLoveBoxów:



W sierpniu pojawił się również JoyBox, który oczywiście trafił w moje rączki:


Były też zakupy książkowe:



Ale najważniejsze były wyjazdy ;-) 
W tym roku odwiedziłam Kraków, Wieliczkę, Zakopane, Augustów, Toruń, Bydgoszcz, Gdynię, Gdańsk, Sopot, Juratę, Hel, Mechelinki i Rewę.
Korzystając z publicznej komunikacji przejechałam w sumie ok. 2700 km.
Ile przeszłam pieszo? Myślę, że ok. 10 km dziennie, co dało w sumie ok. 100 - 120 km.

Odpowiadając na pytania ze wstępu: wszystkie plany zrealizowałam, nowe miejsca, w których wcześniej nie byłam to Wieliczka, Zakopane, Toruń, Bydgoszcz, Mechelinki i Rewa, zakochałam się w Toruniu i zdecydowanie będę chciała tam wrócić ;-)

You Might Also Like

0 komentarze