Wrzesień 2015

19:47

Wrzesień był pełen wrażeń i minął mi bardzo szybko, oto kilka migawek z minionych tygodni.

Zaczynam od samego początku - 1 września moja córka rozpoczęła naukę w I klasie szkoły podstawowej:


Kulinarnie: po raz pierwszy zrobiłam zupę z pieczonej papryki i pomidorów...


.. a po raz kolejny babeczki bananowo - czekoladowe z przepisu Nigelli Lawson:


We wrześniu mieliśmy okazję skorzystać z oferty Telepizzy, gdzie otrzymaliśmy 3 małe pizze za darmo :) Było pysznie :)


Do eksperymentów kulinarnych zachęci mnie na pewno paczuszka, którą otrzymałam od firmy Royal Brand - producenta przypraw za wsparcie finansowe ich podróży na Madagaskar, gdzie chcieliby pojechać w poszukiwaniu minerałów :)


Jeżeli chodzi o zakupy kosmetyczne, to zamówiłam sobie dwa boxy kosmetyczne.
Pierwszy z nich to beGLOSSY, który kupiłam w promocji za 19 zł (przesyłka wliczona była w cenę zestawu):


Drugie pudełeczko to JoyBox za 59 zł (i tutaj przesyłka także wliczona jest w cenę zestawu):


A, i jeszcze małe zakupy w Super-Pharm, gdzie w ramach testowania i promocji dla posiadacza karty Lifestyle kupiłam krem i kurację do stóp za 1 zł:


  Jako książkomaniaczka nie mogłam (a może nie chciałam) oprzeć się ofercie Biedronki, w której przy zakupie dwóch książek można było otrzymać trzecią za 0,01 zł.
Tym sposobem stałam się właścicielką 6 książek, z których każda kosztowała mnie 8,66 zł:


Pogoda we wrześniu sprzyjała spacerom, można już było znaleźć kasztany:


A kto wybrał się na naprawdę daleki spacer, mógł zostać zaskoczony takim widokiem:

You Might Also Like

0 komentarze