Calvin Klein Eternity NOW

13:59

Jakiś czas temu zgłosiłam się do udziału w testowaniu nowej linii Eternity NOW od Calvina Kleina i po kilkunastu dniach kurier dostarczył mi przesyłkę z zapachami.


Całość zapakowana była w gustowną tubę, w której znalazłam 6 fiolek zapachu (3 dla niej i 3 dla niego), ulotkę oraz małą buteleczkę Prosecco, która miała mi umożliwić wzniesienie toastu za wieczną miłość :)


Nowe zapachy od Calvina Kleina to kompozycje bardzo aromatyczne, które mają rozbudzić nasze zmysły i emocje prawdziwej miłości.


Calvin Klein Eternity NOW dla niej to eksplozja kwiatowej świeżości otulonej owocowymi nutami soczystej liczi, delikatnej piwonii i aksamitnego kaszmiru.

Calvin Klein Eternity NOW dla niego to odświeżające, egzotyczne nuty tropikalnego oskomianu, pikantnego imbiru i marokańskiego drzewa cedrowego.

Oba zapachy są bardzo intensywne, ciężkie i w mojej opinii idealne dla osób świadomych i pewnych siebie. Bardzo długo się utrzymują i czuć je na skórze przez długi okres czasu. 
Są to zapachy idealne na okres jesienno – zimowy, po spryskaniu skóry wersją dla niej miałam wrażenie, że „otula” mnie ona niczym ciepły szal :)

#CalvinKlein #EternityNOW #EternityNOWLovers

You Might Also Like

0 komentarze