ATOPIS Płyn do mycia & krem natłuszczająco-nawilżający

07:15

Z alergią mam problemy nie od dzisiaj i nie będzie zbyt wiele przesady w stwierdzeniu, iż moja skóra ma swoje lepsze i gorsze momenty.
Ten gorszy, który właśnie trwa to podrażnienie, suchość i uczucie ściągnięcia. Nie czuję się więc obecnie w mojej skórze (która jest szorstka oraz swędzi) komfortowo i jedyne o czym marzę, to ukojenie.

Z wielką ciekawością zgłosiłam się więc do testowania produktów Atopis zorganizowany przez portal zBLOGowani.


Produkty Atopis przeznaczone są do codziennego stosowania przez posiadaczy skóry wrażliwej,
suchej oraz atopowej.
Posiadają one bardzo delikatną formułę, wolną od drażniących składników chemicznych: parabenów,
barwników oraz substancji zapachowych.

Ich głównymi składnikami są:
- organiczny olej konopny, który odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając
jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie,
- ekstrakt z korzenia lukrecji - łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd,
- gliceryna - działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry,
- pantenol - przyspiesza procesy regeneracji naskórka
- witamina E - chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników.

W linii dostępne są cztery produkty: płyn do mycia twarzy i ciała, krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała, krem natłuszczający do twarzy i ciała oraz nawilżający balsam do ciała, ja miałam okazję przetestować pierwsze dwa.


Płyn do mycia twarzy i ciała ma żelową, lejącą się konsustencję i ukryty jest w tubie o pojemności 200 ml.
Delikatnie oczyszcza on skórę z codziennych zabrudzeń oraz sebum bez podrażniania i naruszania jej naturalnej bariery.
Łatwo się rozprowadza i spłukuje, po umyciu skóra jest gładka, miękka i gotowa na dalsze zabiegi pielęgnacyjne.


Krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała zamknięty jest w tubie pojemności 100 ml.
Ma lekką, szybko się wchłaniającą konsystencję. Łatwo się rozprowadza i nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy.
Świetnie nawilża i przynosi ulgę suchej, swędzącej skórze, która po jego zastosowaniu robi się
miękka, gładka i przyjemna w dotyku.

Podsumowując: jestem bardzo zadowolona z testowanych produktów. Bardzo fajnie poradziły sobie
one z suchością i szorstkością mojej skóry oraz ukoiły podrażnienia.
Spodobała mi się również ich "uniwersalność" - zarówno płyn, jak i krem możemy stosować nie tylko do skóry ciała, ale i twarzy.
Opakowania preparatów są poręczne i nie miałam problemów zich aplikacją.
Są bardzo przyjemne w stosowaniu (jedyną wadą jest zapach, który określiłabym jako "apteczny", ale taka jest specyfika produktów dla alergików - nie zawierają substancji zapachowych) i z pewnością
będę korzystała z nich w przyszłości.

Producent: Atopis
Pojemność płynu do mycia twarzy i ciała: 200 ml
Cena płynu: ok. 19 zł

Pojemność kremu natłuszczająco-nawilżąjącego do twarzy i ciała: 100 ml
Cena kremu: ok. 19 zł

Produkty dostępne są w aptekach.


zBLOGowani.pl

You Might Also Like

0 komentarze