TRND Smakija

10:34

Uwielbiam kaszkę z mlekiem. Ale tylko tę ze sklepu - według mnie ma idealne proporcje składników, 
które łączą w sobie prostotę, finezję i bogactwo smaku.
Wielokrotnie próbowałam odtworzyć ten smak w domu, ale nigdy mi się nie udawało...

Kiedy otrzymałam e-mail od TRND z informacją o zakwalifikowaniu mnie do kampanii Smakija, zaczęłam 
z radości przebierać nogami. 
Nareszcie coś, co uwielbiam z i z całym przekonaniem mogę polecić ;-)


Smakija to gęsta, kremowa kaszka dostępna w 8 wariantach:
- Smakija Kaszka śmietankowa - absolutny klasyk wśród deserów Smakija,
- Smakija Kaszka z sosem owoców leśnych - dla wielbicieli kremowej delikatności i soczystych, owocowych nut,
- Smakija Kaszka z cynamonem - dla miłośników wyjątkowych smakowych doznań,
- Smakija Kaszka z sosem wiśni - wyśmienity smak i niezwykła przyjemność dla prawdziwych smakoszy,
- Smakija Kaszka z sosem z truskawek - propozycja dla tych, którzy szukają finezji
i owocowego orzeźwienia,
- Smakija Kaszka z czekoladą - dla spragnionych niezwykłej czekoladowej przyjemności,
- Smakija Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym - dla tych, którzy chcą cieszyć się
smakiem, który pamiętają z dzieciństwa,
- Smakija Kaszka z sosem z malin - której smak przywróci pełnię lata.

W ramach kampanii kupiłam tylko 3 warianty: śmietankową, z sosem z malin oraz z sosem z truskawek, 
bo tylko te były dostępne w "moich" sklepach.


 Wersja podstawowa kaszki to tylko 4 składniki, ale połączone ze sobą dają pełną finezji odpowiedź na niewielki głód. Dołączone do pudełeczka sosy owocowe to przysłowiowa wisienka na torcie ;-)







Kampanii Smakija towarzyszyło hasło "zakochani w smaku" i cóż, idealnie oddaje ono moje nastawienie do kaszki ;-)
Zdecydowanie polecam ;-)

#zakochaniwsmaku

You Might Also Like

0 komentarze