Optima Cardio Potas Plus - opinia

11:59

"Niech pożywienie będzie twoim lekarstwem, a lekarstwo pożywieniem"

Te słowa Hipokratesa towarzyszą mi każdego dnia podczas dokonywania moich wyborów żywieniowych.
Staram się, aby moja dieta była urozmaicona i obfitowała we wszystkie potrzebne
dla organizmu składniki: węglowodany, białko i tłuszcze. 
Tylko zbilansowana oraz bogata w witaminy i mikroelementy dieta jest w stanie
zapewnić mi zdrowie, urodę, energię i dobre samopoczucie.

Z chęcią wypróbowuję wszelkie nowinki żywieniowe, które pomagają mi utrzymać zdrowie i kiedy  kilka tygodni temu otrzymałam od Streetcom przesyłkę z margaryną Optima Cardio Potas +
z wielką przyjemnością zabrałam się do jej testowania.


Optima Cardio Potas + jest margaryną funkcjonalną, która w swoim składzie zawiera składniki mające zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi cholesterolu oraz podwyższonemu ciśnieniu krwi, które stanowią czynniki ryzyka rozwoju chorób układu krążenia.
Choroby układu krążenia śmiało można nazwać epidemią współczesnego świata, dlatego tak ważne jest, aby nasze nawyki żywieniowe oraz styl życia ryzyko tych chorób zmniejszało.


I tutaj z pomocą przychodzi Otipma Cardio Potas +, która zawiera sterole roślinne
 oraz potas będące naturalnymi pogromcami cholesterolu i wspierające utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi.
W składzie produktu znajdziemy również witaminy A i D, nie znajdziemy za to soli oraz konserwantów:


Margaryna Optima Cardio Potas + ukryta jest w poręcznym opakowaniu.
Posiada zapach i kolor typowy dla tłuszczy roślinnych, na szczęście nie posiada jej sztucznego smaku.
Jest miękka, dzięki czemu możemy jej użyć tuż po wyjęciu z lodówki.
Jej ogromnym atutem jest możliwość zastosowania nie tylko do smarowania pieczywa, 
ale również do smażenia i pieczenia.
Ja używałam jej m. in. do kanapek oraz jako składniki batonów owsianych i polewy
do ciasta marchewkowego
We wszystkich przypadkach sprawdziła się znakomicie, wzbogacając moje potrawy swoimi walorami zdrowotnymi.




Margaryna Optima Cardio Potas + spełniła moje oczekiwania. Jest to produkt, którego będę używała w przyszłości
i który będę polecała wszystkim osobom dbającym o swoje zdrowie. 

#OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory

You Might Also Like

0 komentarze