Listopad i grudzień 2016

12:31

Ostatnio mam mniej czasu na blogowanie, ale nie zapomniałam o zakupowym podsumowaniu ostatnich dwóch miesięcy.

Na początek dwa Healthboxy (tylko one zostały już na rynku, Fitlovebox niestety zakończył działalność):



Zakupy ze sklepu Kubara, który z okazji Mikołajek udzielał fajnego rabatu (a zakupy powyżej 50 zł były dostarczane za darmo). Kupiłam kilka paczek płatków śniadaniowych oraz ciasteczek i batonów z naprawdę fajnym składem:


Małe zakupy gazetowo-książkowe:



 W minionych tygodniach poszalałam kosmetycznie ;-)
Na początek zamówienie z drogerii e-zebra:


Świąteczny Joybox był jednym z najlepszych ever, kupiłam więc dwa:


Zestaw naturalnych kosmetyków Sylveco kupiony na allegro (dzięki kuponowi rabatowemu zaoszczędziłam 20 zł):


No i na koniec zamówienie z Yves Rocher. Wiele lat temu byłam ich stałą klientką i szczerze mówiąc - zatęskniłam za ich produktami. Postanowiłam więc popełnić takie oto zamówienie (jako gratisy otrzymałam wodę perfumowaną, puder brązujący, maseczkę do twarzy i próbki):

You Might Also Like

1 komentarze