TRND Zott Natur (Primo) - wrażenia z kampanii

19:45

Od jakiegoś czasu biorę udział w kampanii jogurtów naturalnych Zott Natur (Primo),
większość jogurtów została już zjedzona i mogę podsumować kampanię ;-)

Jogurty Zott Natur to pierwszy na rynku jogurt naturalny w dwukomorowym opakowaniu,
który łączy smak jogurtu z pysznymi dodatkami: słodką jagodą, rajską brzoskwinią,
 soczystą wiśnią, słoneczną truskawką, musli czekolada-banan, musli tropikalnym,
 musli orzechowym oraz chrupiącym miodowym musli.

Mi niestety udało się znaleźć w sklepach i wypróbować tylko 6 z 8 dostępnych smaków:


Jak reklamuje swoje produkty producent?
Słodka jagoda polecana jest dla osób potrzebujących chwili wytchnienia podczas długiego dnia:



Rajska brzoskwinia pozwala się przenieść do owocowego raju i daje się ponieść chwili:



Soczysta wiśnia spełni oczekiwania nawet największych smakoszy i wielbicieli wiśniowych przysmaków:



Dzięki słonecznej truskawce wrócą wspomnienia gorącego lata oraz pysznych polskich truskawek:



Chrupiące miodowe musli zaskoczy największą chrupkością wśród wszystkich wariantów:



Zawarta w musli czekolada-banan czekolada jest idealna na poprawę humoru, a banan dodaje siły i energii:



A jak ja oceniam jogurt Zott Natur (Primo)?
Połączenie jogurtu z owocami /musli tworzy bardzo lekką, puszystą przekąskę, 
którą mam ochotę delektować się bez końca. Jogurt nie jest przesłodzony, co dla mnie jest dużą zaletą.
Jej największym atutem jest pyszny i bardzo łagodny jogurt naturalny, do którego
 nie dodano ani grama cukru. 
Dużym plusem jest także szeroki wybór dodatków, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie.

A wady? O ile do składu samego jogurtu nie mam zastrzeżeń, to nie podoba 
mi się niestety skład dodatków.
Kolejny minus to słaba dostępność jogurtów na półkach (musiałam obejść 
sporo sklepów zanim udało mi się je znaleźć).
Co do ceny: sugerowana cena producenta - 1,69 zł za tak niewielkie opakowanie 
produktu może odstraszać. Jogurt można jednak kupić w ciekawych promocjach:
 ja nabyłam je w ofercie 4,95 zł za 5 sztuk. 

#ZottNaturalnie #naturalniezmusli #naturalniezowocami

You Might Also Like

0 komentarze