TRND Zott Natur (Primo) - rozpoczęcie kampanii

19:34

Każda kampania zaczyna się od ankiety rekrutacyjnej, po uzupełnieniu której czekam z niecierpliwością na e-mail informujący o zakwalifikowaniu (lub decyzję o nie zakwalifikowaniu) ;-)

Tym razem TRND miał dla mniej dobre wiadomości - jestem ambasadorką jogurtów naturalnych Zott Natur (Primo) z dodatkami:

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka kurierska, w której znalazłam list powitalny, przewodnik projektu, książeczkę badania opinii oraz 3 płócienne torby: 


Dzisiaj wyruszyłam również na zakupy w poszukiwaniu jogurtów, udało mi się znaleźć i kupić 6 rodzajów (nie było łatwo!) i zaczynam pyszne testowanie ;-)


#ZottNaturalnie #naturalniezmusli #naturalniezowocami

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Troche żałuje, ze sie nie dostałam.No ale w kazdym testowaniu brac udziału nie mozna.
    Jogurty kupiłam i ku mojemu zaskoczeniu- przypadły do gustu domownikom.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heyka!Ja tez sie dostalem!Kampania dla mnie w stam raz uwiebiam jogurty naturalne,zastepuja mi niezdrowe slodycze. a tutaj mamy rowniez wspanialy dodatek w 2 pojemniczku ktory oslodzi nam lekko jogurcik naturalny.az 8 wariantow!!! Mnustwo pyszności! Truskawka-klasyka,brzoskwinia-pyyycha a z dodatkiem orzechow to moj uuuuuulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Ja również zakupiłam i poznałam wszystkie smaki Zott jogurt naturalny z dodatkami. Nie było problemu aby za jednym razem dostać wszystkie smaki bo zależało mi na tym by móc je poznać wszystkie. Wrażenie super .Naturalny lekko kwaśny jogurt oraz aż 8 różnych dodatków do wyboru.Polecam każdemu aby spróbował i poznał ta nowość bez dodatku cukru gdzie zastąpiony został naturalnym dodatkiem w postaci owoców lub musli aby podkreślić smak.Na przypadły do gustu.#ZottNaturalnie

    OdpowiedzUsuń