NIVEA SILK MOUSSE Jedwabisty mus do ciała Creme Smooth

10:48

Pogoda jaka jest, każdy widzi...
Jesienią największym wyzwaniem są dla mnie poranki, wstaję wcześnie rano, jest ciemno i zimno, a przysznic w takich okolicznościach nie należy do przyjemności.
Staram się w związku z tym wybierać takie kosmetyki, które umilą mi poranną kąpiel i pozwolą z energią rozpocząć dzień. Jedym z takich produktów jest nowość od Nivea - Jedwabisty mus do ciała.


Mus dostępny w 3 wariantach: Creme Care, Creme Smooth i Creme Soft (ja miałam okazję testować ten drugi).
Jego producent deklaruje, iż połączenie ekstraktu drogocennego jedwabiu z niebiańsko miękkim musem daje uczucie miękkiej i gładkiej skóry, niczym otulonej jedwabiem.
A jak kosmetyk wypada w praktyce?


Mus ukryty jest w poręcznej puszce, którą przed aplikacją należy mocno wstrząsnąć, a następnie niewielką ilość wycisnąć na dłoń i nałożyć na mokrą skórę.
Kosmetyk posiada piękny, typowy dla produktów Nivea zapach. Idealnie się rozprowadza i łatwo spłukuje.
Mus nie podrażnia i nie wysusza skóry. Kąpiel w jego towarzystwie to przyjemność: po jego użyciu skóra jest miękka, odświeżona i nawilżona.
Świetnie sprawdza się jako towarzysz nie tylko porannego, ale i wieczornego prysznica: rano odświeża i pobudza, wieczorem koi oraz przynosi chwile odprężenia i relaksu.
Kosmetyk jest wydajny i ma przystępną cenę: jego sugerowana cena detaliczna to 13,99 zł za opakowanie o pojemności 200 ml (ale w wielu drogeriach można go kupić w promocji za 9,99 zł, co oczywiście polecam).
Bardzo spodobało mi się jego działanie oraz konsystencja lekkiej pianki (kosmetyk w takiej formie miałam okazję wypróbować po raz pierwszy) i z pewnością sięgnę po niego po raz kolejny.

You Might Also Like

0 komentarze