STREETCOM Stovit - podsumowanie kampanii

13:27

Od jakiegoś czasu bierzemy udział w pysznej kampanii Stovit prowadzonej przez Streetcom, nadszedł czas na jej podsumowanie.

Paczka, którą otrzymaliśmy zawierała 10 słoiczków w 5 smakach.
Gdybyśmy mieli odpowiedzieć na pytanie, który z nich przypadł nam najbardziej do gustu, odpowiedź sprawiłaby nam sporo problemu...
Dlaczego? 
Ponieważ każdy z nich jest po prostu pyszny ;-)


W każdym słoiczku znajdziemy bowiem spore kawałki owoców i niewielką ilość cukru. 
Każdy z nich pozbawiony jest barwników, konserwantów, sztucznych aromatów i syropu glukozowo-fruktozowego.
Każdy ze smaków idealnie dopełnia smak kanapek, tostów i grzanek, twarożków, jogurtów, kaszek, owsianki, placuszków oraz ciast i lodów.

Czy przysmak Naturalnie Owocowe ma zatem jakieś wady?
Tak, jedną: bardzo szybko się kończy ;-)
Mamy nadzieję, że producent wprowadzi w przyszłości Naturalnie Owocowe w odrobinę większych słoiczkach ;-)











Przysmaki owocowe zainspirowały nas do przygotowania różnego rodzaju dań na słodko: budyniu jaglanego i nocnej owsianki, ale sprawdziły się one również jako dodatek do placuszków, ciast, lodów, jogurtu czy granoli.





Fantastyczny smak i dobry skład przysmaku sprawiają, że kampanie możemy podsumować jednym słowem: pyszności. 
A Naturalnie Owocowe jak najbardziej polecamy ;-)

#NaturalnieOwocowe #Stovit

You Might Also Like

0 komentarze