NATURE BOX czyli nowe testowanie z Ambasadorką Kosmetyczną

15:43

Kilka dni temu dotarła do mnie paczuszka od Ambasadorki Kosmetycznej, w której znalazłam dwie nowości od Nature Box: szampon do włosów oraz spray unoszący włosy.

Marka Nature Box została wprowadzona na polski rynek w sierpniu tego roku i opiera się ona holistycznym podejściu do kwestii urody, dążeniu do zrównoważonego rozwoju oraz szacunku do życia. 
Z pięcioma liniami stworzonymi z użyciem olejów tłoczonych w 100% na zimno z owoców i orzechów, Nature Box łączy w sobie efektywną pielęgnację z dobrym samopoczuciem - by czuć się dobrze i wyglądać dobrze.

Portfolio marki składa się z 26 produktów, 14 w pielęgnacji ciała i 12 w pielęgnacji włosów. 
Co wyróżnia produkty?
1. zawierają oleje w 100% tłoczone na zimno (awokado, kokos, makadamia, migdał, morela), 
2. otrzymały certyfikat organizacji Vegan Society,
3. zawierają do 98% składników pochodzenia naturalnego,
4. są zawarte w butelkach pochodzących w 25% z recyklingu.

Nature Box to marka wegańska, naładowana witaminami i antyoksydantami, wolna od silikonów, sztucznych barwników, siarczanów, czy parabenów.

W mojej paczce znalazłam szampon do włosów z olejem awokado, który regeneruje zniszczenia i wygładza włosy oraz spray natychmiastowo unoszący włosy z olejem migdałowym, który dodaje włosom objętości.


Przyznam szczerze, że jestem bardzo ciekawa tych produktów i z przyjemnością zabieram się do testowania ;-)

#AmbasadorkaKosmetyczna #NatureBoxBeauty #vicapl #DrogeriaVica

You Might Also Like

0 komentarze