Grudzień 2015

11:12

Kolejny miesiąc za mną, pora na jego podsumowanie :) 

Grudzień upłynął mi pod znakiem filmów i zakupów kosmetycznych :) Z całą rodziną skorzystaliśmy z oferty przygotowanej na Święto Kina:


Ja wybrałam się na "Listy do M. 2" i "Spectre":


Jeżeli chodzi o zakupy kosmetyczne, to w tym miesiącu popłynęłam ;)
Na początek dwa JoyBoxy - jeden w wersji świątecznej, drugi - wyprzedażowy:



Kolejne kosmetyczne pudełko, które kupiłam to promocyjne BeGlossy:


Oprócz tego zrobiłam zakupy w Bandi (do których dostałam gratisowy olejek do kąpieli i grę)...


...i Kosmetykomanii (przecudnie zapakowane)...


...i jeszcze w Goodies (błyskawicznie przesłane - Poczta Polska tym razem nie zawiodła):


Grudzień przyniósł mi też nową fascynację - zapachowe woski:



A jak minęły mi święta? Spokojnie. Przy garach się nie nastałam - zrobiłam to, co musiałam, a wolny czas wykorzystałam na oglądanie filmów ;)




A co w pogodzie? Robi się coraz zimniej, a to dopiero początek ;)

You Might Also Like

1 komentarze